Saturday, May 2, 2009

~ KaLo N JiKa SuaMi ~

KALAU SUAMI
Kalau suami mula berahsia..
Itu tandanya dia tak setia
Kalau suami meninggi suara
Itu tandanya dia dah ada mak we
Kalau suami mengaku bujang tua
Itu tandanya dia nak ngurat anak dara
Kalau suami selera tak ada
Itu tandanya dia nak pasang dua
Kalau suami lambat balik aje
Itu tandanya dia dah syok kat setiausaha
Kalau suami tidur di ruang tamu
Itu tandanya dia dah jemu
Kalau suami malam jumaat buat tak tahu
Itu tandanya tak lama lagi hidupmu bermadu
Kalau suami garang macam singa
Itu tandanya hati dia dah tak cinta
Kalau suami asyik komplen aje
Itu tandanya dia dah tak suka
Kalau suami mula sepak terajang ke muka
Itu tandanya dia nak memberimu title JANDA…

JIKA SUAMI
Jika suami sayangkan isteri
Dapat gaji semua diberi
Jika suami sayangkan isteri
Kerja rumah rela dikongsi
Jika suami sayangkan isteri
Kereta diberi suami naik LRT
Jika suami sayangkan isteri
Duit poket diberi setiap hari
Jika suami sayangkan isteri
SMS dikirim tanda rindu dihati
Jika suami sayangkan isteri
Kongsi masalah nasihat dikasi
Jika suami sayangkan isteri
Diberi ciuman setiap pagi
Jika suami sayangkan isteri
I love U, I miss U katanya setiap hari
Jika suami sayangkan isteri
Isteri gemuk, dikatakan seksi
Jika suami sayangkan isteri
Sakit sikit selongkar laci ubat dicari
Jika suami sayangkan isteri
Kemana sahaja dibawa pergi
Jika suami sayangkan isteri
Sentiasa jujur perihal diri
Jika suami sayangkan isteri
Status berkahwin bangga sekali
Jika suami sayangkan isteri
Cintanya suci hingga ke mati


waahhh...ni kalo dpt yg JiKA JIKa ni, mmg DUNIA INI ANA YG PUNYA..!!..huhu~
bile la nk dpt lelaki cm2 eh??
bg umah, kete, tlg kemas umah, cuci baju, jaga ank...waahh!! ini da melampau Ra..ekeke~ ^^
brangan je la..kalo nk tggu dpt btl2, mmg susah la..hampeh!! =(


5 comments:

Nash Taj (^_^) said...

hye thanx 4 your comment ye...nice blog...br wat eh...sye 4low awk k...

eDzRa said...

bru je seminggu wat..sje nk cube2..hehe~ follow..follow...jgn smpai tertinggal plak.. ;p

Nash Taj (^_^) said...

hehe ok deh...xpa p'lahan2...sye kalo xslap bln 2 aritu wat...br jgk la...hehe...watla chat mix...klik kt chat mix sye...

eDzRa said...

ari2 ade gak wat, tp da tukar layout, hilang plak..huhu~ okeh2, nti sy ambik kat blog awk..tp kene la rajin2 lawat sy eh?? ;p

m said...

ni cm suami dpt isteri garang jer..hehhee

Post a Comment